Koristi se kod bolesti kod kojih nije poželjan direktan kontakt s kožom (npr. kod djece) ili kao uvodna terapija kod pacijenata s nervusom facijalisom prije stimulacije. Izaziva osjećaj ugode i topline.

Tehnološka ideja koja je osvojila Nobelovu nagradu i koja pomaže u liječenju i sprječavanju mnogih medicinskih problema: Kronična bol, rane, ožiljci, akne, psorijaza, upale, artritis, sportske povrede, sezonski afektivni poremećaj, imunološki sistem, glavobolje, kronični umor, atopijski dermatitis, infekcija gornjih dišnih puteva, alergijska oboljenja, revitalizira kožu, prevencija nekih fizičkih i psihičkih problema... i niz drugi zdravstvenih problema.

Zašto svjetlosna terapija? Znanstveno-medicinski je dokazano da nedostatak svjetlosti uzrokuje mnoge bolesti i mentalne poremećaje. U današnje vrijeme, čovjek skoro 90% vremena provodi u zatvorenom prostoru, bez prirodnog osvjetljenja. To je veoma rizično za naše zdravlje i dovodi do mnogobrojnih oboljenja.

Zašto Bioptron? Potiče rad stanica, jača organizam i stimulira procese liječenja.