GALVANIZACIJA je primjena istosmjerne konstantne struje u terapijske svrhe. Koristimo je kod pareze perifernih živaca, reumatskih bolesti u kroničnoj fazi, cirkulacijskih poremećaja te bolesti krvnih žila. Djeluje na način da izaziva AKTIVNU HIPEREMIJU, ANALGEZIJU, SMANJENJE KOŽOG OTPORA te kao UVOD U ELEKTROSTIMULACIJU. Također povećava se PODRAŽLJIVOST motornog živca,  MIŠIĆNI TONUS te dolazi do pojaveMIŠIĆNE KONTRAKCIJE

DIJADINAMSKE STRUJE (DDS) su niskofrekventne sinusoidne poluvalno ili punovalno usmjerene struje. Koristimo ih kod različitih BOLNIH STANJA u području glave i vrata, CIRKULACIJSKIH POREMEĆAJA, BURGEROVE BOLESTI (kronična bolest arterija i vena), ALGODISTROFIJE, GASTRALGIJE (bolovi u želudcu), POREMEĆAJA TROFIKE VEZIVNOG TKIVA, UKLANJANJA HEMATOMA, UKLANJANJA EDEMA, SMANJENJA MIŠIĆNOG TONUSA, BOLNIH SINDROMA KRALJEŽNICE, IZVANZGLOBNOG REUMATIZMA. Djeluju na principu analgezije, kočenja simpatikusa, toniziranja vezivnog tkiva, uspostave normalne cirkulacije limfe, smanjenja mišićnog tonusa

INTERFERENTNE STRUJE (IFS) su srednjefrekventne struje koje nastaju križanjem dviju sinusoidnih izmjeničnih struja po frekvenciji, intenzitetu i fazi.

Koristimo ih kod stimulacija živčanih vlakana i promjena propusnosti staničnih membrana  kod boli različite etiologije, zglobnih bolesti, izvanzglobnih reumatizama, postraumatskih stanja (prijelomi). Imaju analgetski učinak ( smanjenje boli) poboljšanje lokalne cirkulacije, smanjenje otekline i upale, poboljšanje mišićne kontrakcije poboljšanje cijeljenja kostiju kod prijeloma. Njihova prednost je što ne izazivaju toplinski učinak te stalno mijenjaju smjer stoga se mogu primjenjivati i kod osoba sa metalnim stranim tijelima u organizmu

TRANSKUTANA ELEKTRIČNA NERVNA STIMULACIJA (TENS) je neinvazivna, niskorizična uporaba električne struje u svrhu sprječavanja širenja boli iz određenog tjelesnog područja. Koristimo ga kod AKUTNE I KRONIČNE BOLI izazvane različitim patloškim procesima, REUMATSKIH BOLESTI, TRAUMA, ORTOPEDSKIH BOLESTI, nakon KIRURŠKIH ZAHVATA  te NEUROLOŠKIH BOLESTI

ELEKTROSTIMULACIJA je postupak primjene električkih impulsa u svrhu postizanja mišićne kontrakcije. Koristimo je kod MLOHAVE KLJENUTI (pareza ili plegija), ZAOSTALE KLJENUTI (kod pacijenata koji zbog dugotrajnog ležanja izgube osjećaj izvođenja pokreta), PSIHOGENA KLJENUT (simptom određene duševne bolesti u kojoj pacijent zauzme prisilni položaj), INAKTIVITETNE MIŠIĆNE ATROFIJE (nastaje zbog smanjene mišićne aktivnosti)