Koristeći najmodernije BTL i Zepter Bioptron uređaje naš tim Vam može pružiti individualni terapijski program sa znanstveno dokazanom učinkovitošću. Multifunkcionalnim aparatima omogućavamo Vam obavljanje cjelokupne fizikalne terapije na jednom mjestu u kratkom vremenskom roku.

Naš stručni tim fizioterapeuta će Vam pružiti usluge koje razvijaju, održavaju i vraćaju potpuni pokret i funkciju Vašeg tijela. U bliskoj suradnji s Vama odrediti ćemo zajedničke ciljeve i očekivanja i time prevenirati daljnje ozljede. Zajedničkim radom možemo isplanirati najprikladniji individualni tretman za Vas.

Fizioterapeuti koriste svoje znanje terapijskih vježbi, mišićne redukcije, mobilizacije zglobova, mobilizacije mekih tkiva, vježbi disanja, fizioterapijskih modaliteta te edukacije kako bi procijenili i tretirali široki spektar bolesti i stanja, poput:

• Neuromuskuloskeletalnih (bol u križima, subakromijalni impingement sindrom, raznovrsne sportske ozljede poput rupture ACL-a, osteoartritis, teniski lakat i dr.)
  • Neuroloških (moždani udar, ozljede leđne moždine, Parkinsonova bolest, multipla skleroza)
  • Kardiovaskularnih ( rehabilitacija nakon srčanog udara)
  • Respiratornih (astma, kronična opstruktivna bolest pluća, cistična fibroza)
  • I mnoge druge bolesti.

Unutar Vašeg programa rehabilitacije Poliklinika Novoselec može Vam pružiti razne terapijske modalitete poput elektroterapije, krioterapije, termoterapije, magnetoterapije, terapijski laser, fototerapije i ultrazvučne masaže.